Kvällen.

Kom precis hem från pappa. Blev ditskjutsad av mamma så jag o Julia fick slänga ihop lite mat.. Ris och chicken nuggets blev det :p Fick med mig lite tomater, smör o en chokladkaka (jävla mamma, jag skämta ju bara.. x)) hem till mitt tomma kylskåp med, så nu kanske jag överlever nån dag till.. Men nu ska jag sova o äta en rad på chokladkakan. Gute nacht!

Förresten min planering gick hyffsat:
x Skolan
x Ta reda på tvätt (alltså lägga in tvättat i lådor/garderob)
x Vattna blommor

x Svara på minst EN fråga i historian. Kom inte längre än till att skriva om ett svar från papper till datorn..
x Anmäla mig till högskoleprovet
x Lämna tillbaks film på biblioteket
x Innebandyträning

Dumt att det var det viktigaste som inte blev gjort.. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0