Min söndag.

Kom hem cirkus halv 5 i natt. Kvällen var bra även om jag inte kommer ihåg så mycket. Har dock ett svagt minne av att jag kan ha suttit inne på en toalett o sovit (?!) Hoppas jag minns fel! Annars allt bra, träffade världens snällaste kille som hjälpte till o ta hand om mig när jag tappade bort dom andra en sväng. har för mig han var bög också, men det kanske jag bara fick för mig.. haha!

Halv 10 imorse ringde iallafall klockan o bara pallra sig upp o vidare till hallen där jag skulle hjälpa till med träning för småtjejerna som var där o provade lite. Visade sig att jag lika gärna kunde legat kvar i sängen, vilket var galet nära att jag gjorde! vi var mycket mer folk än vad som behövdes så första timmen satt jag bara o glodde o andra hjälpte jag till lite med en träning men jag var ganska onödig... så ah kunde lika gärna sovit vidare som sagt. & tvärtemot alla andra som mår piss när de vaknar dagen efter o sen blir bättre o bättre så mår jag kanonis när jag vaknar o sen smyger sig bakfyllan liksom på.. Så på väg hem från hallen beställde jag pizza; en bössan med ananas. Kände mig skitsugen men när jag väl skulle äta var jag inte alls lika sugen längre, bara ananasen som var god. Positiva med det är att jag har lunch imorn iallafall :D Nångång vid pizzan där började jag må riktigt dåligt så då gick jag o la mig. Sov nån timme o vaknar sen av att Julia ringer o frågar om jag ska med på ljuspartyt hos moster. Så då var det bara o pallra sig upp ur sängen o på med kläder och iväg! Ljuspartyt var precis som vanligt, lukta på massa ljus, beställde nått skit o fikade, men det är mysigt det:) Efter ljuspartyt körde jag till pappa; åt mat, spelade kort o pluggade lite, men varken jag eller pappa fatta nånting o min bok suger så det gick verkligen inge bra! Ser ljust ut inför provet imorn.. (n).

Menmen nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt imorn o panikplugga lite innan provet.. Match imorn med, A mot Hagfors U :)


Esmeralda & Idde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0