On the road.

Planerna för dagen blev lite ändrade.. Mallan mådde inge bra så blev inge plugg efter skolan, istället blev det hem o sova middaag. fick även besök av några gubbar som kollade lägenheten efter vattenläckan. Verkar som jag ska få nytt golv inlagt för en liten slant, gött mos, speciellt eftersom vi ändå tänkte göra det ändå :))

Nu sitter jag i bilen och är på väg till karlstad, ksa väl lbi lite handling, ska hålla extra utkik efter innebandyskor och höstjacka. Ett par vita tygskor MÅSTE bli med hem också, det har verkligen saknats i min garderob den senaste tiden (har endast haft trasig brun/grå/vita den senaste tiden)! Hoppas på köttbullar på IKEA med för nu börjar jag bli hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0