Såhär blir det tydligen:

Eftersom det var massa krångel med försäkringsbolaget o jag inte är skriven här o blablabla så står inte de för annan bostad till mig under tiden.. Så pappas källare it is! Hans stökiga, äckliga, kalla källare, hurra! Kommer typ dö. Men får väl hjälpa till o städa o styra upp det dära. Så kanske jag överlever.. Om jag orkar ska jag fanimej röja upp hela källaren som egentligen är grymt bra om det inte vore för en så lat gubbe utan stil o smak..

Just ja: snabba ryck är det med, gubbarna vill komma igång så fort som möjligt så vi ska försöka ordna det här under veckan. med andra ord är det bara o börja packa grejer på en gång. Gött mos när man nyss fick det iordning igen.. ;/  menmen antar jag kommer vara grymt nöjd när allt väl är klart, när nu det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0