Sleten!

Sådär nu kan jag äntligen lugna ner mig för kvällen. Har precis slängt i mig lite mat efter träningen; en cheezburgare. inte så bra mat kanske men vafan.. Träningen var för övrigt riktigt kul idag o gick bra, (var en av de fem som vann en lite present av Fille också, undra vad det kan vara, jag gissar fortfarande på kinderägg^^) förutom att jag är grymt trött i kroppen. Så nu ska jag inte röra en fena framtill matchen imorn! För inte nog med att jag har match imorn, har en på lördag också! Ska tydligen vara med på U-matchen, trääävligt! :D Center ska jag spela också så får se hur det går, men har kört det lite på träningarna under veckan så det ska nog gå bra:)

Fast förresten, får se hur mycket vila det blir imorn. Imorn ska vi nämligen börja flytta ut mig o mina grejer. på måndag ska de nämligen dra igång med rivandet här.. Kanske slipper pappas källare iallafall, om Julia offrar sig på att dela rum med Esmeralda ett tag så jag får låna henns rum, hoppas! :)

men nu blir det dusch o direkt ner i sängen för mig, kommer sova som en stock känner  jag, Natti!


Innebandy hela helgen! Bild på profillaget från Viking line-cupen som var sjukt rolig och vi var galet bra! Finns det något bättre än o va på cup överhuvudtaget? nej! ..eller okej, studentresa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den cupen var den roligaste ever jag varit på, sjuukt kul :)

2010-10-01 @ 11:56:23
URL: http://sandrrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0