Stressigt vare här!

Har inte haft tid för något bloggnade idag. Har haft fullt upp precis hela tiden och har fortfarande.. Íallafall dagen lite snabbt sådär:

Vaknade vid 9-10 av att mamma ringde o frågaade om jag skulle med till Kristinehamn o köpa present till morfar. Så var bara fixa sig lite sanbbt o dra iväg. Övningskörde jag med, ända in i Kristinehamn faktiskt, genom rondeller, rödljus o allt, för första gången, parkerade gjorde jag med coh jag tyckte faktiskt det gick riktigt bra! Väl där kollade vi runt lite, fick faktiskt lite handlat; cykelbyxor eller vad man säger (o ha under shortsen när man tränar.. så tänkte jag ha iallafall x)), ett pannband, ett nagellack o lite mat på lidl .. haha. Blev mat på donken med. Sen körda jag hem till mamma, städade o fixade lite där, sen körde ajg till morfar. Där det blev en väldigt snabbvisit, säga grattis o fika lite typ. Sen hem igen, tog ut pengar på stan o köpte groggvirke. & nu sitter jag här. Har precis tagit en snabbdusch o ska göra mig i ordning o dra till Lollo där de andra redan sitter o dricker. Senare blir det avfärd mot Karlskoga o Statt :)) Men skyndaskyndaskynda nu! suger lite att jag glömde spriten i mammas bil med men hoppas hon kommer med den snart.. x)

stressat inlägg så antar det är tusen stavfel men det skiter jag i just nu..

Föresten fick sötaste komplimangen av Esmeralda förut: "Vad fint du kör Lisa. Som ett hjärta. Ett fint hjärta." Naaaw gullunge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0