Tisdag.

Uh idag är en sån där dag då man helst av allt bara skulle vilja ligga nerbäddad i sängen med nått gott och en film eller bok. Men istället har jag vart i skolan hela dagen, värst av allt är att jag fått cykla mellan skolorna i det jävla cp-regnet som regner typ framifrån så man får det rätt i ansiktet, mys! dessutom förstör det frillen jävligt bra..

Aja, bara för att det är så perfekt mysa-i-sängen-väder så ska jag låta bli att göra det (än på några timmar iallafall). Istället ska jag ta mig ut i regnet på cykeln igen o dra på innebandyträning o sen försöka ta tag i plugget eftersom det inte blev nått igår. Massa bra på tv med, inte bra när man ska plugga det! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0