planer för helgen och rött hår?!

sådär då var jag hemma igen. Lyckades inte hitta Yvonne men har iallafall lämnat in allt så bara vänta nu..

Svängen på stan blev inte ritkigt som jag tänkt, glömde solkortet hemma så ingen solning blev det. och vill inte färga håret förrens jag har blivit lite brun.. x) så det blev ingen hårfärg heller. funderar dock på att färga det rött (?!).  såååå det blev bara biblioteket, låna Harry Potter(y) och handla lite mat på konsum och två filmer; Vuxna männisor och Amelie från Montmartre.

Men nu då? Vad ska jag göra hela helgen? ;s

Fredag: inte en endaste liten idé. blir nog bara plocka här hemma, måste verkligen städa och framförallt DISKA. Sen blir det väl mys i soffan för mig själv hela kvällen antar jag ;(

Lördag: Hälsa på morfar för han fyller år. Funderar lite smått på en utgång också, men neee, jag ska ju låta bli det. Plus att jag måste styra skjuts o skit. men vi får se. Kanske kolla innebandyherrarnas seripremiär (?) annars, vilken tid det nu är.. ;s

Söndag: 10.00 ska jag vara i hallen och hjälpa till med innebandyn, är massa småknattar som ska träna o sånt. Och senare blir det nog ljusparty hos moster :)

bli rödhårig?
törs jag? vilken typ av röd? hur får man det så? hur ska jag ha håret överhuvudtaget?
det är fan inte lätt inte!

Kommentarer
Postat av: Pia

Amelie är världens bästa film!!! Jag älskar allt i den.

2010-09-24 @ 14:39:58
Postat av: Lisa

Ah jag har hört det, av dig tror jag :p men har aldrig tagit mig tid o kollat på den ordentligt, men det får det bli nu snart:) Förresten så kommer jag nog på ditt ljusparty, för mamma ska dit va?

2010-09-24 @ 14:50:00
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: jenzii

Rött är sviiin snyggt ;) färgade håret rött för en vecka sedan och jag är hel nöjd :) inte rött rött utan en mera varmare färg :)

2010-09-30 @ 13:28:33
URL: http://jenzii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh ja rött är verkligen skitsnyggt, på en del! frågan är ju om det är det på mig ;o Men blev grymt sugen igen nu när du skrev :)Du får ju lägga upp en bild på't så man får se :))

2010-09-30 @ 13:37:56
Postat av: CJ

Ja färga rött! ;)

2011-02-23 @ 18:45:08
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh jaa de här tankarna glömdes ju bort, men nu har jag hårpanik igen, så kanske skulle köra på rött! Fast just nu känner jag mig inte nog snygg för det.. ;(

2011-02-23 @ 22:10:27
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0