Val 2010

asså jag börjar bli lite stressad. Det är snart VAL! & jag vet inte vad jag ska rösta på.. ;s eller jag har en idé, ett parti som känns rätt, men känns inte som jag vet tillräckligt mycket för att kunna stå för det riktigt.. alltså jag måste fan sitta o plugga på fram till valet nu, för jag tycker faktiskt att sånt här är viktigt. haha undra varför jag tycker det förresten..? ingen i min familj bryr sig typ ett skit o inte kompisar heller, men jag kanske är en liten politiker nånstans därinne;)

förresten varför är det så jäkla hemligt vad man ska rösta på? det är väl itne så att man blir ihjälslagen för att man tycker olika, ellör? fast ibland kan man fan tro det..  så då ska väl inte jag vara så hemlig jag; jag tror att jag är blå. Och det kan man nog fna åka på stryk för tror jag ;o haha. en liten utskällning/predikan får man varje gång man säger det iallafall..



blev en liten diskussion på fb förut, så här började det, sen gick det nog mest utför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0