Dagens tema: däggdjur.

Har precis kommit hem från en springtur med laget. Dagens tema var däggdjur, tack vare alla kissemissar blev det en ganska lagom tur, sprang tillochmed hem..! Fast uh vad jobbigt det var emellanåt, efter uppvärmningen kände jag mig helt slut.. Men skönt nu efteråt!

Så nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra. Inget på tv, förutom hockey då. Försöker titta men kommer på att jag tycker ju faktiskt inte det är ett dugg intressant. Nej jag går nog ut och går en sväng istället. Sitter jag kvar hemma kommer jag ändå bara vräka i mig massa mat och slösa bort massa tid på att zappa runt efter nått bättre än hockeyn..

faaaast, det är ju du är vad du äter snart kom jag på... (a).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0