Filmmaraton

Eftersom det är påsklov och jag är tokslö så har jag hittills ägnat hela dagen åt att titta på film. Så har precis grinat mig igenom två filmer.

Först Sebbe, en sån där bra, berörörande svensk film. Dock utan ordentligt slut, vilket förövrigt verkar vara något av en trend just nu? Hursomhelst var den braaa, grinade som sagt genom hela.




Efter Sebbe blev det Flickan från Ovan, en mysig och fin som man blir både glad, ledsen och arg över. Handlar om en tjej som blir mördad, fast det är inte alls en vanlig thriller utan ja.. nått helt annat.




Nu blir det nog en tredje film, dock ska jag försöka göra nått vettigt medans jag kollar på den, typ måla klart brädorna i halltaket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0