Nytt schema.

Har precis kommit hem från skolan och gymmet. Har vart en riktigt bra start på den här veckan; har hittills vart på alla lektioner, så försover jag mig inte imorn blir det första veckan på mitt tekniska basår som jag vart närvarande på samtliga lektioner.. haha! Förutom min fina närvaro känns det dessutom som det går bra i skolan, hänger hittills med skitbra i matte E som startade denna vecka, får väl se hur länge det håller i sig..
Har från den här veckan nytt schema också:

schema för sista perioden på mitt tekniska basår, helt okej om man säger så :)
Ett riktigt slapparschema, som passa mig perfa. Det bästa: långhelg, varje helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej, vill du byta länk med mig?

jag länkar din blogg och du länkar min?

kram

2011-04-05 @ 14:35:28
URL: http://elinl.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0