Långfredagen

Igår var jag en riktigt redig tjej. Började dagen med att snickra lite som sagt, halltaket är äntligen klart! Eller ja, det ska bara målas en gång till, spottarna ska skruvas upp och på med taklister. Hmm ja alltså är det inte alls klart men det går sakta men säkert framåt.

Fortsatte dagen med att dra till moster, mormor & morfar för påskmiddag. Åt en massa smaskens, speciellt efterrätten, "kattens kolatårta", mummmmma! Blev kvar där väldigt länge men när jag väl kom in till stan bar det av till Johääänna för förfest sen vidare mot hotellet. Som först kändes som ett väldigt slöseri med pengar, men det blev att rätt bra sen ändå :) Dessutom var jag ganska lagom full och kommer ihåg allt, big succes!

Har precis tagit en dusch och käkat lite mat, måste dra mig till ica för inhandling av groggvirke och påskgodis (skyller på att jag måste ha och ge till påskgubbarna och gummorna, fast egentligen vill jag bara ha det själv..)
Sen får vi se vad det blir :))



påskmat

kassa mobilbilder, men antar dåliga bilder är bättre än inga alls..? Tog dock massa fina med systemkameran men eftersom jag glömt minneskortet hemma blev det inte så bra. . . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0