Vila hjärnan och tagga för 2,0.

(nu överdriver jag..)

Usch har vart en tämligen värdelös fredag, har mest skrotat runt här hemma. Tagit lite kort på grejer som ska upp på tradera, städat lite, läst lite, kollat lite tv, drygat vid datorn osv.  Fast köpt målarfärg till mina kökshyllor och äntligen fått upp mitt duschdraperi så nått positivt iallafall. Men nu ska jag bädda ner mig i sängen, får offra big brother idag (prioriterar att läsa lite hp) så jag somnar hyffsat i tid och förmodligen vaknar utvilad och supertaggad imorn. Då äre högskoleprov som gäller! Målet är att åtmintone förbättra tidigare resultat, har en speciell siffra i huvudet också men med tanke på att jag inte pluggat ordentligt den här gången heller så ska jag nog inte ha så höga krav..

jaja, Natti!

eh, det där om att jag skulle strunt i bb går nog åt skogen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0