Första dagen.

tjatja. Kom hem från skolan för en dryg halvtimme sen (höhö lång dag + att jag hade lite svårt med bussen hem..).
Började dagen med att försova mig sen missa bussen men lyckades iallafall ta mig till samlingen i tid, rätt bra jobbat tycker jag. Har hänt massa skoj idag, lekar, rundvandring, massa info mm. Men det roligaste var ändå bluff-föreläsningen :DD

Vi skulle ha vår första föreläsning och ska "repetera lite grunder" men vi kommer snabbt över på väldigt mycket mer komplicerade saker, och fort som tusan går det, hinner inte med att både skriva och tänka. Och man ser verkligen hur allas blickar blir mer och mer förvirrade för att sedan bli rent av panikartade. Men till sist börjar det gå upp för oss att det inte kan vara seriöst, vilket han till sist berättar för oss. Men jävlar vilken panik man hann få! Ännu mer panik fick man när det finns elever som var med på det hela och ställde sjukt avancerade frågor ..

Aja, ska äta lite kvällsmat nu och sen blir det sängen. Imorn är det ungefär följande som gäller:

08.15 Diagnotiskt test i matte.
11.05 MorgonsamLing, minns ej vad vi skulle göra..
12.00 Ta kort och hämta ut LiU-korten
17.00 Gasque och häfvföreställning 1 A2
18.00 Grillkväll bakom C-huset
21.00 Nolledisco


Fullt öpp!

Lyckades knåpa ihop en helt okej nolleskylt igår, viktigt! För utan nolleskyöt har man inget identitet och utan identitet får man inga vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0