Fullt upp.

Hinner inte uppdatera, måste duscha och sova nu. Hade grymt kul igår iallafall! Förfestade i kön till München Hoben, folk hade börjar köa redan vid 10 och dragit med sig både patytält och soffor x) Jag och Nathali hamnade allra sist i kön först men smet sedan in typ längst fram, najs. Erik Hassle och Rebecca & Fiona fick vi se också. Nån tjej lurade mig till att dricka cider med kanel i också men det var faktiskt rätt gott. Började knalla hem vid 1 tror jag, efter ett besök på donken, kom hem runt 2 efter att ha virrat runt som vanligt :p Var skapligt trött idag men tragglade mig igenom dagen iallafall. Kom hem vid halv 7 (efter att ha tagit fel buss och kollat nån affär på stan), pluggat en del och nu blir det som sagt dusch och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0