måndag första augusti.

Nämen heeeej!

Tänkte bara uppdatera lite, har vart en ganska värdelös dag idag så har egentligen inte mycket att berätta. Det enda bra jag gjort idag är sprungit runt färnsjön, om man nu kan kalla det springa.. fy fan vad tungt det gick! Men runt kom jag, shööönt. Har även spenderat några timmar i solen (tog dock ingenting?!), myst lite med Semlan och plockat lite hallon.

Kom precis ut ur duschen och har slösat bort nån timme vid datorn. Kollat runt på massa sidor där jag skulle vilja slösa bort massa pengar (som jag inte har).. Gjorde ett litet kollage på favoritplagg bland budgetkedjorna, i brist på annat.



Är så sjukt sugen på att spendera pengar så det finns inte! Dock är nog inte kläder prio ett. Som det är just nu är det ju bara kul att köpa kläderna, men inte att ha dom på mig -.- heeeej tjockis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0