Men deras klockor gick lika fort, det är ett snabbt liv.

Panik! Har alldeles för mycket att göra. Varför i helvete sköt jag upp sommarkursen hela sommaren?! Fattar ingenting av det där jävla flash-skiten heller, eller jag fattar att det egentligen är skitsimpelt men gubben som har kursen är fan kass på o förklara. Har suttit i flera timmar idag och inte lyckats göra klart en enda uppgift. Tackade nej till en till nollegrej bara för o h ta tag i kursen, helt i onödan känns det som nu..  Iallafall tur som fan att jag gjorde matteläxan på lektionen annars hade jag haft den o göra nu, nu har jag bara några gamla hemläxor att rätta, heja.. ;/

Men nu låter jag sjukt negativ, om jag bara blir av med sommarkursen så är det grymt med mig, bare så ni vet! :) Men nu ska jag sova så jag kommer upp tidigt som tusan imorn och fixar det sista på matten då. Kemin börjar imorn också.

Pratat med bästaste Therese har jag iallafall gjort idag! Försökt planer marken, vet inte om jag ska hem eller inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0