Tjuvkik

Bad day. Eller egentligen blev den dålig först nyss, jag kommer aldrig få nått körkort!

Igår var vi iallafall till Linköping. Flyttade dit det mesta av grejerna men sen gjorde vi inte så mycket mer. Jo vi hämtade en soffa i Norrköping också, 100 spänn. rätt värt, dock lite tråkigt med en vanlig ikea-soffa, men det funker! :) Allt finlir och sånt tar vi iallafall nästa helg. Åh, vill bara spola förbi den här veckan och alla måsten och dra iväg!

Ungefär såhär såg det ut när vi lämnade det igår:

tjuvkik på nya lägenheten.

Letar som tokig efter ett soffbord, vet inte riktigt vad man ska ha för nått? Tror jag är sugen på ett teak-bord, lite långsmalt och helst med hylla under. Eller kanske två små brevid varandra, eller sats-bord? eller ett i plexiglas.. haha, hur som helst så ska jag INTE ha mitt gamla fula lack från ikea!

Kommentarer
Postat av: gabriella,

snyggt! :) Ser ut som det kommer bli hur bra som helst! Rekomenderar att inte välja ett bord med glasskiva, för det är inte kul att städa och blir sktitgt direkt. Hade det förut :p

2011-08-09 @ 15:06:02
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0