18,34 jävla kilometer!

fyfan vilken sleten men nöjd tjej jag är nuuu! Har mest latat mig hela dagen men vid 7 var det dags för innebandyträning. 4pers och målvakt var vi vilket resulterade i en lugn träning med skott och sånt. Inte så himla bra, nen efter träningen var jag bra duktig! Körde jag EN TIMME på crosstrinern (18,34km & 736 kalorier enligt displayen) Finfint! Nästan så jag borde belönas med en chokladkaka (a) Men det har jag ingen så fick nöja mig turkisk yoghurt med massa mums i (hallon, jordgubbar, banan och kanel).

Har precis duschat och slängt i mig den där kvällsmaten så nu är det dags att krypa ner i sängen. Veckans sista lektion imorn; matte. Tror minsann vi får tillbaks våra prov imorn också, spännandeee!

Ska även börja med det där braiga imorn (det som jag egentligen skulle börja med idag). Nämligen städa ur och flytta in i min lägenhet! Det är fortfarande inte helt klart (fattas kakel i köket, ventilationsgrejs och nått mer småskit..) men tänkte smygbörja. Dessutom har vi kommit överrens om att VI (eller jag kanske man ska säga..) tar på oss städningen istället för att nån städfirma gör det, mot betalning. Passar mig fint då jag börjar känna mig fattig som en lus..

Om två dagar får jag dessutom sista studiebidraget med fullt lån, sen blir det fattigt må jag säga! Fast funderar på att unna mig några veckor extra med lån.. :)))

aja, nu ska jag inte babbla nåt mer, sova ska jag göra! Fasar redan för att GÅ till skolan imorn bitti ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0