Beställt tågbiljetter.

Go vinst förut! 6-2.

Har suttit och krånglat med jävla tågbiljetter nu. Ska äntligen hälsa på Issa! men jävls cphemsida, som dumma sig. Skulle boka dit- och hemresa, båda ligger i kundkorgen, ska betala, nej då är det helt plötsligt bara summan för en resa. Tänker att "jaha, då får jag väl betala dom var å en för sig, så osmidigt." Men sen när jag ska betala hemresan är den borta. Gör en ny beställning men då står det att jag måste ha en återresa också, vilket då blir en resa till till Göteborg, och det vill jag ju inte ha! Så nej gjorde om allt istället och då minsann funkade det..
Så här sitter jag med två biljetter dit och en hem. Så iväg kommer jag illafall! På torsdag far jag :)))

vet inte om det är jag som var klantig eller sidan som var dum, hundra spänn åt helvete blev det iallafall..

men nu ska jag sova, skola imöööra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0