Dag 6 - Typ av killar jag faller för.

Okej det finns nog en del grejer som gör mig intresserad direkt, t ex:

- Killar som sportar. Innebandy och fotboll framförallt, ju duktigare han är desto snyggare blir han liksom..

- Killar som kan saker. Om det är spela innebandy, fotografera, snickra, skriva dikter, eller laga mat är inte så viktigt, men att han är intresserad av mer än dricka öl och hänga med kompisar imponerar på mig. 

- Killar som är såpass trygga i sig själva att dom törs visa sig känsliga, töntiga osv. Alltså sånna som inte hela tiden har en roll och bryr sig så himla mycket om vad alla andra tycker. Det värsta som finns är killar som börjar bli gamla men fortfarande har ett behov av att ”stajla” och vara coola..

- Killar med lite koll. Typ killar som har en (bra) musiksmak och inte bara lyssnar på vanlig musik utan faktiskt lägger ner en del energi och tid på att hitta sånt han gillar, eller sånna som faktiskt kan läsa en bok utan att det är en skoluppgift, eller har en fin filmsamling osv..

- Schysst stil. Snygga kläder och fint hår gör nästan lika mycket som utseendet i sig. Sjukt viktigt! Om inte resten väger upp jävligt mycket.

Och själva utseendet då: Att han är fräsch är det viktigaste, fin hy, fina tänder och fina drag. Vältränad är bra, men inte för mycket, hellre skinny än superbiff.

Nått sånt här hade dugit rätt bra:
Vilken typ av killar faller du för. Såhär ser de ut iallafall..

Dock så kvittar det nog i slutändan om han uppfyller mina "krav" så länge jag trivs och mår bra med killen i fråga. Det är en sån som är det svåra att hitta!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, jag håller med dig helt och hållet på ALLA punkter! Dock har du lite "Pojkigare" utseendes krav än jag har ;) haha

2011-02-26 @ 13:08:08
URL: http://nbyday.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha jaa ni säger ju det;) men det är väl tur vi inte tycker HELT lika så vi slipper slåss om dom. Nu kan vi ju helt ekelt köra du tar dom med skägg jag dom utan! :D

2011-02-26 @ 13:18:37
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0