God morgon typ.

Den här morgonen, dagen, veckan började inte så bra. Jag försov mig. Vaknade för en halvtime sen, har inte hört minsta lilla pip av de tre alarm jag ställde tills imorse.. Så ingen matte blev det för Lisa. Inte bra med tanke på att Tobbe precis skickade och berättade att det nya vi gått in på är skitsvårt.

Men tänkte iallafall vara duktig och gå till gymmet innan fysiken som börjar vid 1, men åh vad det tar emot, särskilt när jag ser på fejjan att folk pratar om mer snö, wtf?! Jag vill inte ens titta ut genom fönstret, är livrädd för vad jag kommer få se.. Ingen vill ha mer vinter och snö nu, vad är det dom inte förstår?! Och med dom har jag ingen aning om vilka jag menar..

Ska iallafall fixa frukost nu och försöka pallra mig iväg så fort som möjligt. Skulle ju som sagt ta tag i mitt liv idag, ta tag i de där nya nyttiga vanorna som rubbades helt av den där trippen till Göteborg, sen dess har jag bara ätit skit och inte rört mig typ alls. Känns som jag gått upp typ hundra kilo sen dess så nu jävlar lär jag göra nått åt det! Sommarn närmar sig ju sakta men säkert (fast man inte kan tro det..) och den här sommarn hade jag ju tänkt vara SMAL. Fast man blir visst inte smal av att bara tänka på att man ska bli det, man måste visst göra något också..

Men frukost ja, fast vet inte vad jag ska äta.. Inte lätt att vara nyttig när det fan inte finns nått nyttigt att äta! Jag behöver turkisk yoghurt och hallon!

Hallon -ett måste i frysen om jag ska klara av att vara nyttig..


Kommentarer
Postat av: lkdjglkdjfg

Bacon & äggröra (stekt ägg blandat med grädde) är äkta LCHF-frukost!

2011-02-21 @ 19:54:35
Postat av: lkdjglkdjfg

Bacon & äggröra (stekt ägg med grädde) är äkta LCHF-frukost!

2011-02-21 @ 19:56:23
Postat av: Lisa

Ah jag har hört det, men är inget big fan of bacon (har jag fått för mig iallafall), ägg blev det däremot :)

2011-02-22 @ 10:28:00
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0