På tåget, rätt tåg.

Vad duktig jag är! Tillobörja med så kom jag upp imorse, trots att det blev sängen sent igår.. Jag kom även på rätt tåg (med lite hjälp, tack för den! :)) och är nu alltså på väg mot Göteborg! Eller ja egentligen är jag på väg mot Trollhättan där jag ska byta från tåg till buss, buss till Göteborg.

Gött att åka tåg har jag precis upptäckt också, gott om plats och gratis internet, finfint! är ju faktiskt bara 2a gången i mitt liv, 1a gången jag åker själv. Känner mig ganska vuxen och cool nu ska ni veta. haha!

Men nu ska jag kolla om jag hittar nått fynd på tradera :))



Kommentarer
Postat av: Filip

Ja, ibland går livet som på räls...

2011-02-11 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0