5 ynka u-lagare..

Nu tar jag sängen. Tänkte sakta men säkert vända rätt på nitt dygn och bli en liten morgonpigg en! Så som man var när man var liten.
Kanske dags att återinföra regeln sova innan 12?!

Hann inte riktigt med allt jag skrev förut att jag skulle göra innan träningen. Plocka lite på rummet och noppa ögonbrynen hann jag, storstädningen och byrålådsrensningen får vänta.. Sen var det träning ja, 5 ynka u-lagare var vi idag.. Men träningen blev helt okidoki iallafall, blev massa skott och teknik och en jobbig "snabba-vändningar-övning", var helt trött efter den!

Har även vart rätt duktig och ätit helt okej LCHF-mat idag. (Vet inte om jag nämnt att jag är dyngsugen på att testa det, eller om jag skrivit det nån annanstans? Har en liten hemlig blogg också förstår ni :)) Iallafall så har jag mest ätit massa ägg i olika former, turkisk yoghurt och en ölkorv idag. Tyvärr har jag också ätit en banan och 5-6 godisar, inte bra! Men ska testa ett tag till, så länge det finns ägg hemma tror jag det går! Ska fan köra hårt nu och se om jag hamnar i ketoooooos!

Men nu ska jag sova som sagt och försöka ta mig upp tidigt imorn, trots att jag är ledig, och  få nått vettigt gjort!Sol och gym med Therese är planerat iallafall och så träning på kvälla som vanligt. Städa och måla naglar står ocså rätt högt på prioriteringsslistan.

Nej godnatt med er!



Kommentarer
Postat av: LCHF

Keep up the good work med LCHF!

Tycker dock det låter på dig som om det är svårt att äta enligt det?



Kan säga att det är ALLT annat än svårt :P Man kan äta allt dedär som alla andra skitdieter förbjuder - allt gott med andra ord! Feta goda såser (tex beaneasås etc).. Hur mycket kött, kyckling och fet fisk man vill. Äkta produkter, så som smör och ICKE-lightprodukter.



Good look!

2011-02-02 @ 22:01:10
Postat av: LCHF

Dock kanske du inte ska hoppas på massa viktnedgång - du har inte så mycket fettreserver som kroppen kan "äta upp". Hade du dock varit överviktig hade detta sätt garanterat fått dig gå ner! Men trots det, att man kanske inte går ner i vikt, så är det bra. Man äter som människor i princip ALLTID gjort, och man blir i princip aldrig sjuk. I promise!

2011-02-02 @ 22:03:36
Postat av: Lisa

Joo usch jag tycker det är lite svårt, men känner att problemet börjar bli att få i sig tillräckligt mycket fett snarare än för ycket kolhydrater ;o



Viktnedgång hoppas jag på ändå, har att en del fettreserver jag med.

Tack för peppet och tipsen iallafall :D

2011-02-02 @ 23:03:49
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0