Försöker vara vettig.

Kom hem från Karlskoga för typ en timme sen. Bara 2 poäng fick vi med oss hem. Lite pinsamt av oss då en vinst borde varit ganska given. menmen, 2 poäng är ju mycket bättre än inget alls. Så man ska väl inte gnälla. :)

På vägen hem satt jag och funderade över vad det ska bli av mitt liv. Och fick lite panik, som vanligt. Så nu gör jag faktiskt lite vettiga saker. Har bland annat ansökt om att bli affischerarePeace & Love :)

Tror jag ska ta och skriva ett cv också så jag kan söka sommarjobb nångång.. För får nog ge upp det där med att spara ihop såpass mycket pengar att jag slipper jobba, det kommer inte gå. Men hela sommaren tänker jag definivt inte jobba! Nån som har nått bra tips på vart man kan söka om man inte vill ha så mycket jobb..? (a)


Annars suger det lite att sitta hemma en lördagkväll igen kan jag säga. Särskilt när Julia bestämt sig för att ha fest här. Så här sitter jag instängd på mitt rum, haaaaa!
Gud ge mig mitt hem tillbaka. und meine freunde..

vad gör man egentligen..?

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag kommer snart hem, då kan vi leka :)

2011-02-20 @ 00:44:04
Postat av: Lisa

Låter finfint, jag är leksugen! :)

2011-02-20 @ 00:54:03
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ni pratar om Gin va när ni pratar om leka ? ;P

2011-02-20 @ 04:51:36
Postat av: Emil

Du kan få vara med på ett hörn Magnus :)

2011-02-20 @ 13:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0