Tänkte måla den i paint men..

Jävlar vad länge jag har sovit. Men jävlar vilka drömmar jag har drömt! Värsta äventyrsdrömmarna. Precis som på film, skitkul vare, fast läskigt! 

Senaste drömmen natten till ära innehöll bland annat en tågkrock, att jag och några blev dumpade i djungeln och sedan jagade av ett annat gäng. Vi skulle ta oss över floder med vattenfall och farliga strömmar, det var giftiga kackerlackor och det andra gänget hade nån ledare som inte kunde dö, förens vi slet av han huvudet och slängde i en speciell källa i floden.

Det var spännande som tusan! Sånna här drömmar har jag haft i flera dagar nu, wonder whyyy? och jag har faktiskt inte kollat på några sånna filmer den senaste tiden, så det borde inte vara förklaringen..

Det tråkigaste med sånna här roliga drömmar är ju att det aldrig går att förklara hela drömmen, dels för att man glömmer bort den så fort och dels för att den egentligen inte hänger ihop alls (inte som det känns när man väl drömmer den), det enda man kommer ihåg tydligt är vissa detaljer. Har t ex en speciell bild i huvudet efter den där drömmen som jag minns bättre än resten; när vi skulle ta oss över floden med dom faliga strömmarna och vattenfallet, minns precis hur det såg ut, vad vi sa osv. 
Tänkte måla den scenen i paint, men näEruuSynd, annars hade ni fått en glimt av hur det ser ut i mitt huvud om nätterna :)

I natt och några nätter tillbaks har jag drömt väldens äventyrsdrömmar, precis som film!
och nej såhär såg det inte ut, men tyckte bilden passade ändå :b Snood via google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0