Ojdå..

Kom nyss hem från Karlstad. Tinar upp fötterna med hårtorken. När dom inte längre är is måste jag packapackapacka. Kolla vilken buss jag ska med imorn också..

Ska bli grymt skönt att lämna staden att tag iallafall och träffa älskade Isabelle! och Nattan:)Och annat folk. Och få se Issas lägenhet. Och Göteborg! och Festa som jag inte gjort på evigheter. Och ah så jävla bra ska det bli! Bara jag kommer på rätt tåg..
 Fast just nu har jag litelite ångest över att jag ska åka just den här helgen. Men det kommer bli grymt!


Ah fast nu har det gått typ en timme sen jag skrev det här, fick visst annat att tänka på. Men nu lär jag verkligen ta tag i packningen och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0