den 4e februari, då äntligen!

Har precis ändrat min inställning till simning helt. gud vad skönt det är! inte alls tråkigt och drygt som jag tyckt förut, fast beror nog på att jag hade bra sällskap idag :) Får bli oftare! Blev dock inget efter simningen, Malin kunde inte. På torsdag ska vi försöka styra till nått istället :)

Så nu är alltså min kväll ledig. Blir försöka fixa nått att äta, vilket inte blir det lättaste med tanke på att kylen är helt jävla tom.. Sen ska jag plugga lite matte också.

Fått uppdatering angående lägenheten också, imorn fixar dom det sista i lägenheten -sätter in toa, dusch, handfat osv. och den 4e februari sätter dom in köket. usch 3 veckor kvar.. aja, skönt med ett datum iallafall!


Kommentarer
Postat av: emilia

hej! :)

Läste att du inte riktigt fattade hur man gjorde på bubbleroom för att få fler bloggläsare, vill du ha hjälp!? :)

2011-01-19 @ 13:03:45
URL: http://diaryframe.blogg.se/
Postat av: emilia

lägg till på msn så förklarar jag ! :) eemilia-s@hot..

2011-01-19 @ 17:41:30
URL: http://diaryframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0