handikappad.

Om en timme är det dags att dra på träning, tror jag. Har nämligen hänt nått sånt där konsigt igen, som det gjorde med min fot för ett tag sen, fast nu är det med ena handleden. Började med att det inte kändes helt hundra på träningen igår, trodde bara jag var lite känslig för att vi inte värmde upp så ordentligt, men under kvällen blev det bara värre, kunde inte stödja på den osv. Under dagen nu tror jag att det sakta men säkert börjat släppa, men kännner mig fortfarande helt handikappad. Kan inte använda handen ordetnligt alls, framförallt inte böja den typ bäkåt. Förstår inte vad det är för fel..?

Hursomhelst ska jag nog strunta i att det gör ont och gå och träna ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0