Hur mycket väger du?

Mitt plugg går inte så bra. Fattar inte varför jag jämt väljer att göra ett tal som är typ omöjligt, för att sedan sitta och klura på det typ hela kvällen. Fattade på ett ungeför till sist men det är ju bra att jag kan EN grej tills imorn.. not. menmen, det har kännts jättelätt på lektionerna så hoppas väl det sitter där inne nånstans. Lägger iallafall ner nu.

Tog precis en kik på kissies blogg (ja jag vet, pinsamt, men man måste ju läsa liksom, eller åtminstone kolla bilderna :)) Hittade ett ganska, ehm, intressant inlägg. var iallafall tvungen att kolla kommentarerna och fick fan en chock!!! hoppas för guds skull att dom ljuger ;s typ såhär såg alla svar ut:

Kissies kommentarer angående läsarnas vikt. Jag dör!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ååå herre min gud :S Tycker de seriöst att de ser bra ut då? nej de tycker de e feta haha shit :P

2011-01-20 @ 11:29:26
Postat av: Lisa

Ah nått fel äre ju. haha, kul att dom som är lika långa som mig väger nästan 20 kilo mindre, jag som tänkte jag skulle vara nöjd om jag gick ner typ 5 x)

2011-01-20 @ 11:54:54
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0