Inställd match.

Alarmet på nya mobilen funkar inge bra.. Vakna 5 i 9 när samlingen är kvart över gör en lite stressad kan jag lova.. Halvvägs in i frukosten ringer dock Fille och berättar att matchen är inställd. Tråkigt, fast lite skönt, nu kan jag fortsätta äta min frukost i lugn och ro och tagga ordentligt för matchen imorn istället :)

Men nu har jag alltså en helt ledig lördag, vad ska jag göra av den tro?! Vill kolla herrmatchen sen iallafall, får se om jag lyckas dra med mig nån, tvivlar på det ;s Sen ska jag nog vara duktig och rensa lite byrålådor och sånt, hemflytt snaaaaart!!!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Glasen kommer från Åhlens, kostade 19 kr/styck, billigt! Lycka till på matchen imorgon! (får man säga så eller är det "bad luck"?)

2011-01-29 @ 18:06:59
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0