Inte okej!

Mamma läs inte det här inlägget.. :(

Jag är så sjukt dum i huvudet. När ska jag lära mig att inte skjuta upp saker?!

Eftersom jag är mobillös = handdikappad. Så kom jag inte upp i tid imorse, missar alltså matten, vilket inte är speciellt bra eftersom jag missade igår också och har prov på torsdag. Jag vet fortfarande inte om jag klarat kemin eller om jag har omprov senare idag (som jag säkerligen inte skulle klara isåfall..), kan heller inte skicka till någon i klassen för att kolla om jag klarade det ;s. Den här veckan avslutas CAD-kursen också, och jag har inte gjort en enda dugga (inlämning).

Bra att jag kommer på NU att jag kanske måste ta tag i allt. Sitter med CADen nu, har kollat den första lektionen, som tur är kunde jag typ allt i den, så nått sitter ju kvar se den där lektionen för ett gäng månader sen, kanske inte är helt omöjligt jag klarar det här då.. ?! Har kollat numret till kemiläraren så ska strax ringa och kolla hur mitt prov gick, om jag nu får tag på nån telefon.. Ber till gudarna att jag klarat det, annars vet jag nån som är rätt körd. Att hinna avsluta tre kurser på en vecka känns inte riktigt rimligt.. men två, det går.

Seriöst, hur har jag tänkt att jag ska klara av att plugga på riktigt egentligen..? jag vet fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0