Jag vill ha mina pengar!

jahaaaa, här sitter jag, fattig som en lus. Räknade med att få in drygt 16000 på kontot idag. Skulle betala mina räkningar, anmäla mig till högskoleprovet, föra över till spar- och sommarkontot osv. Men icke! Helt tomt vare, precis som igår och i förrgår och.. Blir tvärförbannad, "fuck csn" tänkte jag, ringer upp dom. Men nej det är faktsikt inte deras fel, dom verkar ha stenkoll. Det enda dom väntar på är att Bergsskolan ska bekräfta att jag går där den här terminen också. Seriöst, vad gör dom på den skolan egentligen? Kan något någonsin rulla på som det ska?! Alltid ska det vara ett jävla krångel.
Jag är trött på att vara fattig nu, jag vill ha mina pengar!

Kommentarer
Postat av: G

Gilla!

2011-01-25 @ 19:19:21
Postat av: Lisa

jag vet att du gillar, my number one fan! :D

2011-01-26 @ 13:00:36
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0