Spelkväll! :)

Det blir visst aldrig ritkigt som man tänkt sig, egentligen borde man sluta skriva vad man SKA göra och istället berätta när man HAR gjort det.. Skulle bli inenbandyträning och simning flörut, men istället blev det extra lång träning och inge simning. Inget vidare byte med tanke på att träning var rätt värdelös.. :/

När jag kom hem var det bara o slänga sig in i duschen och äta lite sen åkte jag till Magnus, där han jag, Emil, Robert och Anton nördade spel. Familjegeni, Buzz och Monopol hann vi med. lite kul på buzz att jag spla med 4 sportnördar och ändå äga sönder under kategorin hockeytermer, jävla king är vad jag är!  :D

Måste köpa mig Buzz!

Men nu ska jag sova, börjar sent imorn iallafall så kan sova ut, skönt! :D


Kommentarer
Postat av: Emil

Haha, jäkla flytnisse! bara chanstrycker men får rätt hela tiden!:)

2011-01-26 @ 02:51:34
Postat av: Lisa

Tss, tycker inte du ska säga nått om flyt! :)

2011-01-26 @ 12:15:51
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0