Stress och helgens planer.

Seriöst jag är helt otrolig. Borde ha dataförbud. Den har tagit över mitt liv. Har idag; ätit frukost, spelat kort en sväng och suttit vid datorn. Är så inne i det att jag missade halv 8 hos mig också!, jävlaskit! hade jag inte kollat klockan nu hade jag säkert missat träningen också.. Egentligen borde jag kanske vila från den så jag itne riskerar att handleden blir dum igen. den har nämligen blivit nästtan helt bra nu, var nog bara en liten stukning eller nått. Men seriöst jag orkar inte vila från innebandyn, då har jag ju liksom INGET liv kvar .. x) Har dessutom inget att göra här hemma, pappa jobbar och Julia drog just till Johan, så då är det jag och datorn..
Vi måste ta ett litet break känner jag, jag och datorn. Vi står varandra alldeles för nära.

Under helgen blir det iallafall inte mycket tid för datasittande, nej då har jag andra planer! :)))

Fredag: Match som sagt, hemma med U-laget mot Grums. 19.15.

Lördag: Kolla herrmatch med Malin och Therese och sen fortsätta umgås, exakt vad vi ska göra vet jag inte än men det ordnar sig garanterat :)

Söndag: Ålandsresa med Mamma, Julia, Selma och familjen Fagerholm.



Men jävlar vad klockan går, måste ju gå inom 10 min om jag ska hinna i tid till träningen. Herre, hur lyckas jag? Superastressad för att hinna till träningen som börjar 20.30 liksom, och då har jag ändå haft typ hela dagen ledig.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0