Segstartar.

Nu är jag äntligen uppe och nyduschad! Hatar att sova såhär länge, nu är halva dagen borta liksom. Fast å andra sidan är det väl så det blir när man sitter vid datorn och kollar film halva nätterna. vid 5 tror jag att jag somnade ifrån Lost igår.. Idag har jag iallafall bestämt mig för att göra nått vettigt. Måste städa mitt rum! sen så bad ju pappa mig att plocka ur och i diskmaskinen så får väl offra mig på det. Lär slänga i en tvättmaskin också. Så det är väl typ vad jag hinner med innan det är dags för match :)

Segstartar lite med frukost och en titt på datorn.

Förresten, det hände nått fränt inatt :D När jag låg och kollade på film lös det plötsligt upp utanför fönstret så jag kollar ut. Då har grannens utebelysning gått igång för att det är två rådjur här utanför! Skyndade fram med kameran och skulle ta kort, men dom har tydligen väldigt bra hörsel, när jag öppnade fönstret drog dom på en gång.. :p

Nått som var mindre fränt i natt var att jag skulle beställa från Nelly. Men lyckades inte logga in, trots att jag skickade efter nytt lösenord och kollade så jag skrivit allt rätt typ tusen gånger. Damp på sånt! Frå nog tvinga mamma att beställa åt mig istället ... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0