Tar tag i det!

Skrev ju för några dagar sedan att jag skulle skärpa till mig, ut o festa mer, göra saker! tycker jag tog tag i det ganska bra.

I lördags blev det spontanfylla med Therese och Malin (som ni kanske märkte med tanke på mitt lite alkoholpåverkade inlägg). Och igår var det Ålandsresa som gällde. Typ bara massa gamlingar och jag söp väl typ för mig själv, Julia mesade ur för spriten var för äcklig, köp INTE Finlandia vodka med mandarinsmak!, men jag har för mig att jag hade kul iallafall x) På Ålandsresan blev det för övrigt annat också, typ gööörmassa äting, shoppning och lite så. Visar vad jag slösat pengarna på och lite bilder från resan imorn.

Nu blir det sängen, matte imorn, följt av ett eventuellt omprov i kemin, vet inte om jag klarade det eller inte än :o

Min mobil har dött för sista gången också. Tack för tiden, 3år! men nu måste jag nog släppa taget på riktigt. Bara hoppas de där jävla pengarna från CSN ploppar in snart, då blir det en ny!

Några bilder från i lördags (snodda från Thereses fejja):







<3


Kommentarer
Postat av: Mickis

Det såg ut som du hade roligt på båten iaf :)

Kram

2011-01-23 @ 20:27:40
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha usch ja det hade jag nog, hade ju vart ett plus om jag kom ihåg det också.. ;( :p

2011-01-23 @ 20:38:28
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0