Blödig tjej.

Vet inte vad det är med mig men jag är så sjukt blödig just nu! Värst är jag när det gäller familjerelationer och sånt, mest till barn. När det handlar om sånt på tv eller i en bok  så kommer tårarna direkt. Inte tala om när jag tänker på att jag ska flytta ifrån min älskade Selma och Esmis.

Men det är väl okej, antar det ska kännas lite så när man flyttar långt bort (ja, jag tycker Linköping är riktigt långt bort..).

Mindre okej känns det när ögonvrårna fylls av tårar när Japan gör mål i vm-finalen ;o Har inte ens kollat på matchen men zappar över och ser dom göra mål, och där kommer dom: tårarna. Fortsätter rinna gör dom under straffarna nu också, varje gång man ser målvaktens lycka när hon gör en räddning. Och nu när Japan vann..
Vad blire liksom!?


Lite irriterande det är att inte ha något photoshop nu när man vant sig vid det (min testperiod har gått ut:().

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0