Fungerande dator och antagningsbesked.

yey, datorn fungerar! OCH webbläsarna. Passade på att byta till firefox också, verkar som dom flesta har det så det borde ju vara bra (?) dock tycker jag att datorn verkar seg men det beror säkert på mitt internet..

Har förövrigt inte berättat att jag liksom alla andra fått antagningsbesked idag. Och visst kom jag in :) Så till hösten är det alltså högskoleingenjör i kemisk analysteknik som gäller. I Linköping. Ganska säker på att jag har en lägenhet också, eller ska rättare sagt bara tacka ja så har jag. Rätt grymt! :D

Nu ska jag roa mig med tv och sortera i några byrålådor innan det blir sängen.

Kommentarer
Postat av: Pia

Heja Heja Heja !!! Jätteglad för din skull :)

2011-07-15 @ 12:17:24
Postat av: Lisa

Ihhh, tackar så mycket! :D

2011-07-15 @ 19:34:14
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0