Jagat igelkott.

Oj, har verkligen vänt på dygnet..
Har slötittat scrubs och klickat runt på massa inredningsbloggar hela kvällen/natten. Har hittat massa roligt! Bland annat en hemsida där man kunde köpa en uppstoppad (?) vit påfågel, hur grymt vore det inte att ha en sån?! kostade dock typ 50 000 så får väl drömma om det. Fanns ju andra roliga, lite mer realistiska saker också.
t ex:
bilder från husligheter.elle.se

Är helt kär i alla 3 bilderna, men mest i papperstranorna tror jag. Eller i tavlan med text. Sån borde ju inte vara så svårt att få tag på eller, sitter ju i var o varannan lägenhetshus så borde väl gå att få tag på? Om inte annat kan man ju alltid sno från nån lägenhet här.. om jag hade vågat.
Förresten nån som har vikt sånna där fåglar och vet om det skulle ta evigheter att pyssla ihop nått liknande..? Kanske är ungefär lika orealistiskt som den där påfågeln. Hur som helst är bra sugen på att fixa :)
Meeeen egentligen var det inte det där jag skulle svamla om. För nån timme sen tänkte jag faktiskt gå och lägga mig men sen fick jag syn på hur det såg ut ute, himlen var helt rosa och hmm ja, fin. Så jag fick en knäpp och gick ut för att ta lite kort. Blev en del fina så gick hemmåt och kände mig nöjd. Ännu nöjdare blev jag när jag fick syn på en igelkott som kilade över gräset. Åh, kul motiv tänkte jag, men det var minsann inte igelkotten med på. Stack in under en bil o gömde sig. Och det gjorde han väldigt länge, försökte vänta ut honom men det enda jag fick ut av det var att se honom kila in under nästa bil, och nästa för att sedan stanna där.. Så kul var det. Blablabla. Skitsamma, finare bild än såhär blev det inte:





Dumma igelkott. Meen nu blir det iallafall sängen för mig!
Visar lite bilder imorn.

Kommentarer
Postat av: maria

tack så jätte mycket! desamma :)!

2011-07-11 @ 22:59:43
URL: http://maaaaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0