Hur duktig..?!

Godmorgon! Usch idag sov jag sådär länge igen, borde gått upp vid 9 när jag blev väckt. Igår däremot var jag duktig! Gick upp halv 9 och begav mig ut för en löptur en halvtimme. Men inte nog med det; på kvällen gav jag mig ut på en ny löptur, tänkte ta det ganska lugnt men hade tydligen mer spring än jag trodde i de hät feta benen.. En tur runt färnsjön blev det, vet inte hur långt det är (mamma gissade på 8km?), men hur som helst trodde jag aldrig att jag skulle orka springa så långt! 55 minuter tog det och jag stannade inte en enda gång. Var bara tvungen att säga det, kände mig så grymt jävla bra!

Men ja, jag blev väckt idag ja; av körskolelärarn som hade fått ett återbud och undrade om jag ville ta över lektionen, och det ville jag, så om 50 minuter är det körlektion som gäller. Ska se till att plugga lite teori när jag ändå är därnere också. Sen MÅSTE jag plugga lite på mina sommarkurser, innan jag går och hämtar Semlan som ville hit idag. haha hon har blivit så himla Lis-ig på senaste tiden :)) Sötnosa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0