Att göra innan jag dör. Och sånt jag gjort hittills.

Jaa jag började med en sån lista förut, går långsamt framåt. Så tills jag känner att listan är värd att visas tänkte jag göra en anna lista. En lista över sånt jag åstadkommit i livet hittills:

Tagit studenten ¤ Köpt en dunk hb ¤ Blivit biten av en apa ¤ Ridit på (eller åtminstone suttit på) en elefant ¤ Tältat på en parkering ¤ Druckit i skolan ¤ Varit full i skolan ¤ Varit Lucia på gymnasiet ¤ Tagit en oskuld eller två ¤ Dansat på en bardisk ¤ Spytt i en bar ¤ Blivit moster ¤ Festat med min mamma ¤ Kastat mobiltelefon i golvet så den gått sönder ¤ Klippt av mig håret ¤ Varit riktigt kär ¤ Åkt madrass nerför en trappa (massa gånger!) ¤ Börjat grävt en pool ¤ Testat att snusa. Och spytt ¤ Haft brunt, blondt, rött och lila hår ¤ Smakat riktigt stark sprit (95% om jag minns rätt?) ¤ Flyttat hemifrån ¤ Vaknat upp och inte vetat vart jag var ¤ Satt potatis ¤ Svingat mig i en takkrona ¤ Försökt köpa en munk för en pins ¤ Byggt en träkoja ¤ Gått vilse i skogen ¤ Gått vilse i Filipstad ¤ Haft en walk of shame ¤ Fjäskat/tjatat mig till ett MVG ¤ Åkt traktor ¤ Gjort snuskiga saker på en skoltoalett ¤ Kännt mig lycklig ¤ Velat dö ¤ Fuskat på ett prov ¤ Somnat stående ¤ Vaknat gråtande ¤ Varit på festival ¤ Hamnat i den norska tullen pga ev en felkörning med en bil full av hb och annan sprit samt massa minderåriga ¤ Varit på en riktigt grym och urballad studentresa ¤ Och så vidare..

Sånt jag hunnit med hittills i livet.
Haha en del grejer mer beundransvärda än andra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0