Okontaktbar.

Gud vad kass jag har blivit på att uppdatera. Kanske för att jag inte har nått speciellt att uppdatera om..?
Har iallafall tagit lite ledigt från mitt vanliga tråkiga liv och hälsat på Therese. Bodde där i en vecka och blev rätt sugen på flytta till Karlstad kan jag säga! Meeen Linköping vare som gällde ja.
Har iallafall haft det skitbra hos Therese, har bl a blivit ett gäng utemiddagar, en spontan utgång på dyr champagne, mycket träning på SATS och massa film och mys. Sakner na rednan! och SATS. och att inte sova själv..
Tillbaks till verkligheten med massa måsten blev det iallafall igår, efter en shoppingsväng med mamma. Har vart en mycket stressig dag idag med körlektion, lite plugg, solning, klippning och hårfix på Selma sen Brattforskyrka för skolavslutning och fika hos mamma.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en film; Basic Instinct. Imorn MÅSTE jag ta tag i disken som stått i flera veckor -.- serinteframemotdet..
för övrigt så glömde jag min mobilladdare hemma hos Therese, är alltså okontaktbar vis mobilen fram till nästa vecka när hon kommer hem till stan. Vet inte riktigt hur jag ska överleva det?!
bilder snodda från Jennys fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0