Tillbaka till verkligheten.

Så då var det slut på en riktigt bra helg! Slutade med lite utgång igår också, åtminstone spel och grogg. Det där med själva ugången blev ju rätt fail. Nån dum fan hade ju fått för sig att det var parken, men så var det ju inte, och vartenda ställe i hela stan var stendött. Vad blire liksom, en lördag ska väl fan nånting vara öppet..? ;s aja blev bra ändå.
Förresten; Jag måste köpa buzz!
Men nu var det slut på helgen och tillbaks till de vanliga rutinerna. Borde börja med att städa och betala räkningar, men jag törs seriöst inte kolla kontot, tror jag levt lite över mina tillgångar senaste tiden ;(
Imorn ska jag träffa Issa också, saknat henne massvis! Åh hon kommer tydligen nu på en gång, snabbstädning blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0