Lägenhet i Linköping?!

Åh shit nu fick jag lite panik. Fick precis ett okänt samtal, från nån tjej som pratade skitfort om lägenheter i Linköping.  Fattade inte mycket men det lät väldigt seriöst, skulle kolla upp mig hos hyresvärden och sånt där och så skulle jag ringa upp i början av april för att se om dom hittat nån lägenhet åt mig. Jag som trodde det var nån vanlig boplats-sida jag anmält mig till där man bara sökte på lägenheter man typ vet att amn inte kommer få.. x) Men så var det tydligen inte. oj måste kolla upp det där nu..

Usch vad verkligt det känns nu, ska jag verkligen flytta härifrån, till en ny stad helt ensam?!

Flytta till Linköping?!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej :] Ska du flytta till Linköping? Jag har en lägenhet här, en etta,som kanske är ledigt i augusti i år. Om du har svårt att hitta ngt :]

2011-04-02 @ 17:43:26
Postat av: Lisa

Hej:) Jaa jag fudnerar på att plugga där så isåfall blir det flytt :) oj okej, när vet du om den är ledig och så då? och är det hyresrätt eller vad?

2011-04-02 @ 17:52:33
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: Bea

Okej va kul :] det är en fin stad! Jag ska ha kvar den till sista juli, aah det är en hyresrätt, i ett privat hus :]

2011-04-03 @ 18:03:55
Postat av: Lisa

jaa det ska bli spännande ;o okejokej, men du är alltså säker på att du ska flytta därifrn sen? :) Så har du någon mer info att bjuda på, hur stor är den, hyra osv? :D

2011-04-04 @ 17:08:34
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: Bea

Aah det är jag, jag ska plugga ett år i skåne :P

Den är på 30 kvadrat, hyran ligger på 3000 kr. Den ligger vid universitetssjukhuset, nära till stan och så :]

2011-04-06 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0