Man skulle gått bygg..

Heeeeej!

Var ett par dagar sen sist. Har haft fullt upp med att vara duktig cheyyyy.  Har börjat stada och fixa i lägenheten, orkar inte vänta på det där kaklet.. Så har alltså städat och börjat packa upp osv. Har även förberett hallen för tapetsering och idag fick jag även för mig att det ska målas om i sovrummet, så det har jag förberett för idag och imorn blir det införskaffa färg :))) Jobbigt har det varit och mina fingrar är helt sönderslitna, men har insett att jag tycker sånt här är roligt! Att fixa, dona, slita och se en ordentlig förändring.

Åh man skulle ha gått bygg! Fatta vad bra?! Man hade haft en UTBILDNING, man hade kunnat fixa massa saker själv, jobbat svart och dessutom haft lättare att få höga betyg i de vanliga skolämnena (har åtminstone fått för mig att kraven inte är lika höga på t ex en byggelev än en samhällselev..?) prettyperfect.

Aja. Men nu var det inte så.

Kom hem från innebandyträning för kanski en halvtimme sen, sitter nu och väntar på att hårfärgen ska ta innan det blir dusch. får damp om det inte finns nått varmvatten idag heller... Efter dyschen blir det krypa ner i sängen och vila upp mig för ny fixdag! Men nu ska jag skynda mig och öva lite ord till högskoleprovet, heeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0