Saknernajuuu!

Har precis kommit hem från en pw (och ni som åkte bil längs industrirakan; det var inget fyllo där, det var bara jag som spelade sudoku medans jag promenixade..) och ett litet besök hos pappa. Passade på att hämta lite tvätt när Esmis är där, sakner na juuu! Så vi läste lite böcker och så bjöd hon på tår och näsa :) Men sen grinade hon när jag skulle gå så då kände jag mig elak..

Annars då? Skolan förut kändes som grymt slöseri med tid, gick igenom en grej som jag kunde läst in själv på 10 min och sen kollade på tråkig film. Ganska ovärt.
Sen var Kristoffer och mamma här och fixade med dörrfoder till öppningen mellan sov- och vardagsrummet. Och pappa fixade lite med halltaket. Skönt att det händer nånting, men fort kan man inte påstå att det går inte..

Men nu ska jag fixa lite kvällsmat och kolla Big brother! Började kolla igår, tänkte jag skulle bli en hängiven big brother-tittare jag också, funkar ju liksom inte att vara ensam om att INTE titta på det.. dessutom har jag på tok för mycket fritid för att låta bli.


Mina gosisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0