Ska inte ett tekniskt basår ge behörighet till ALLT?

Sitter och letar utbildningar på studera, inte ens en månad kvar tills jag ska ha sökt ju! :o 
Just nu är jag mest inne på biomedicin, men upptäcker att vafan, kemi b är ju ett krav på typ alla de programmen?! och det har ju inte jag behörighet till.. ÅHHH, ska inte ett tekniskt basår ge behörighet till allt?! Var ju liksom därför jag läser ett sånt.  Asså jag dör..

Jaha så där var det ett till problem på listan. Utöver att jag inte har en aning om VAD och VART jag vill plugga så kan jag alltså inte välja vad som helst, eh ja utöver att jag ska komma in konkurrensmässigt dåråå.. Fast det där konkurrensmässiga kanske är ett större problem. Har förutom biomedicin och IT även funderat lite på läkare, psykolog och polis (och säkert massa mer saker som jag inte ens kommer ihåg att jag funderat på..) 
Inte riktigt de lättaste utbildningarna att komma in på..

Det är fan inte lätt inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0