Hur tänkte jag där..?

Asså vad är det med mig den här veckan?! Är helt orkeslös, sover mest och har inte lust att göra nånting.

Idag har jag iallafall föröskt pluggat, vilket jag borde ha gjort hela veckan.. Just ja. notera försökt. Gick bra i en halvtimme, lärde mig en av de fyra saker som kommer på provet imorn. Så då tyckte jag att jag förtjänade en paus. En paus som blev väldigt lång..Ungefär hela dagen. Försökte göra att sista ryck till big grother men det gick inge bra och nu är jag alldeles för trött! Alltså kan jag ungefär en fjärdedel av det som kommer på provet imorn, känns tryggt.. Seriöst skulle jag få G imorn så borde jag nästan få en bestraffning, jag förtjänar verkligen inte ett G..

Meeen formelsamlingen är min bästa vän så kan alltid hoppas på att det går vägen ändå. fast näee, inte en chans.. Nej usch, fet ångest jag fick nu! att man aldrig lär sig..

förresten, nån som vet vad det var för film på 6an förut? verkade bra ju! fast sen började bb så då var jag tvungen att byta kanal. Måste sluta kolla på det där.. Behöver nya vanor överhuvudtaget just nu!


Kommentarer
Postat av: evelina !!

Måste ha varit innebandyavslutningen som gjort oss förslappade för det har varit likadant för mig med!! Har sovit & latat mig hela veckan :(

2011-05-19 @ 13:20:25
URL: http://curiouus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha det måste vara det! Tar på krafterna att vara så aktiv en hel lördag :)

2011-05-19 @ 19:00:53
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0